zondag 9 november 2008

Martens wijsheid

Martens laatste uitspraken:

"Memmie, ik heb music in mijn head, en ik kan niet turn het uit"

"Memmie, wat is die witte dingen in de air?" Bij het zien van de eerste sneeuwvlokjes dit jaar!

Ik had aan Marten verteld dat we voor foto's zouden gaan, en dat we hem dus eerder uit school zouden ophalen. Zijn reactie: "Ja, jullie moeten veel foto's maken van ons! Want je moet iets hebben om ons bij te rememberen, voor als wij dood zijn" Ik schrok een beetje van zijn reactie en vroeg hem waarom hij dit zei...
"jij hebt ook foto's van jou oma, dat vind jij toch fijn om haar nog te zien" Ik vertelde hem dat dat inderdaad klopte, maar dat hij nog niet zou dood gaan, oma was een oudere vrouw. Toen vertelde hij me dit: "maar memmie, het is toch niet erg als ik dood ga, dan ga ik bij God wonen en dan zie ik jou oma!! en daarom moet je veel foto's hebben van mij!"

Ik had wat krampjes in mijn buik, Marten zijn reactie, met een heel blij gezicht: "Misschien jou krijgt een Baby!!!"

2 opmerkingen:

ReinieReinie zei

HaHa, die Marten, wat een scheet hè!
Toen ik en keertje tegen Sean zei dat ik niet op het klimrek wilde omdat ik oud ben, schrok hij, en zei: "Pas op, want dan gaan ze je begraven!"

Anoniem zei

lol
oooh... wat gaat er toch door die hoofdjes :)