dinsdag 25 november 2008

to zwieber or not to zwieber...

Toen wij in Belgie op bezoek waren bij opa en oma, gingen oma en tante Leda, met Sean en Marten en de hondjes wandelen (ok, ik geef toe, ik weet niet precies of de hondjes ook mee waren en of er ook nog anderen bij waren...) Er was een step mee en een fietsje...

Na een tijdje wilde geen van beide jongetjes meer op het fietsje, en oma en tante Leda wilden dit fietsje niet dragen, dus lieten ze het eventjes staan totdat ze weer terug liepen...

Toen ze terug kwamen, was het fietsje verdwenen... En wat wordt er verteld aan mijn lieve schat?? Zwieber de vos heeft het mee genomen...

En ik kan je vertellen, hij heeft er nog steeds een angst aan over gehouden... Zaterdag gingen we samen sleeen, en omdat ik even een regenbroek wilde ophalen, lieten we de rode slee even liggen, totdat we weer terug zouden lopen... En mijn lieve schat bleef buiten op de wacht staan, want stel je eens voor dat Zwieber de vos komt, net zoals toen bij oma, dan moest hij kunnen zeggen: "Swiper no swiping!"

(Het fietsje werd later terug gevonden)

4 opmerkingen:

ReinieReinie zei

Oepsie (bloos bloos)

Even opmerken, dat niet alleen oma en tante Leda het fietsje niet wilden dragen :P

En trouwens, is Marten dan een held ofzo? Dat hij daar durft te blijven staan zonder jou, voor als Zwieber zou komen? lol

Ok, ik weet het ook niet hoor, maar ik ben wel bijna zeker dat Marten geen geloofscrisis krijgt als hij ontdekt dat Zwieber niet bestaat. Trouwens, er bestaan wel andere vossen hè, en die pikken dan misschien geen fietsjes, maar wel kippen :P

En blablablabla :P

The Zijlstra's zei

Ik was daar dus NIET bij he...

ReinieReinie zei

Nee, dat is waar, dat bedacht ik me later pas :-)
Sowwy, heeft hij er nou nachtmerries van enzo?

Anoniem zei

IK heb hem duidelijk gemaakt dat Zwieber fictie is!! haha!!