woensdag 20 augustus 2008

Paardebloemen in je leven

26 juni 2008

Oh wat heb ik een hekel aan paardebloemen… Als het gras net gemaaid is lijkt het zooo mooi groen, en dan de volgende dag komen die gele bloemen weer boven… Je kunt ze gewoon niet tegenhouden… Je probeert wel, maar het lukt niet!

Maar als je dan van een afstandje kijkt, naar bvb de paardebloemen in de velden, dan is het zo’n mooi zicht, die mooie gele bloemetjes die zo heerlijk boven het lange gras uitgroeien…

Zo zie ik ook enkele dingen in mijn leven, er zijn momenten dat ik gewoon niet begrijp waarom ik nu weer zo reageer, of waarom ik het maar weer eens beter moet weten dan andere (wijsneusje…)

Maar God ziet me van een afstandje, en lacht eventjes als ik weer zo’n buitje heb, of als ik het weer eens beter weet… “haha, daar heb je Mijn kikkertje weer hoor, is het niet een schat van een meid! Zo heb Ik haar gemaakt, met al die leuke trekjes en haar lieve karakter!”

Geen opmerkingen: