maandag 8 december 2008

Marten onze songwriter!!

Marten wordt later echt wel een songwriter, wat zeg ik, hij is het eigenlijk al...

Hier zijn nieuwste hit:
Een beetje voorgeschiedenis: We leren de kinderen dat het goed is om dingen te doneren, zoals bvb eten aan de 'foodbank' en GOED speelgoed aan organisaties die het dan aan kindjes geven die zelf geen speelgoed kunnen kopen... Marten snapt het helemaal, maar heeft het soms een beetje moeilijk om dingen op te geven, vandaar dit lied... Oh ja, hij heeft dit gister in de auto al zingend geschreven voor ons... (het is een beetje 'rap' achtig)

There are people who don't have food
There are people who don't have shirts
There are people who don't have toys
There are people who don't have pants

(Herhaal dit een paar keer)

BUT I DON'T WANT TO GIVE MY SPECIAL FOOD
BUT I DON'T WANT TO GIVE MY SPECIAL SHIRT
BUT I DON'T WANT TO GIVE MY SPECIAL TOY
BUT I DON'T WANT TO GIVE MY SPECIAL PANTS

BUT They can have my yellow boots!

There are people who don't have food
There are people who don't have shirts
There are people who don't have toys
There are people who don't have pants

(Herhaal dit weer een paar keer)

Now listen up and read along:

23 knockels 1 verse 24
"You have to sit together and get along!"

CAUSE...

There are people who don't have food
There are people who don't have shirts
There are people who don't have toys
There are people who don't have pants

(Herhaal dit weer een paar keer)

SO give up that food
and give up that shirt
and give up those toys
and give up those pants
Cause you have so much of them!

There are people who don't have food
There are people who don't have shirts
There are people who don't have toys
There are people who don't have pants

(Herhaal dit weer een paar keer)


Ik moet eerlijk zeggen dat hij er nog veel meer bij had gezongen, maar mijn geheugen laat me even in de steek... Misschien wil hij het straks nog wel eens voor me zingen!! Ik ben trouwens erg benieuwd wat er nog allemaal te vinden is in dat boek 'knockels' als daar al 23 boeken van geschreven zijn... :)

2 opmerkingen:

ReinieReinie zei

LOL!!! Hij is wel eerlijk hè!!! En die gele laarzen is toch al een begin :-)))
Het is een schatteboutje♥

Weet je wat ik in moet tikken op je woordverificatie? Doserv! It's a sign :-)))

The Zijlstra's zei

Hij zei vandaag nog een vers uit zijn 'pretend' Bijbelboek:
"You have to share with those who have nothing!"

Ik zal het eens proberen te filmen... :)