woensdag 9 januari 2008

Niet zo heppie


Ik ben niet zo blij
ik lig in een schaal
met rot fruit bij mij
hier mijn verhaal


ik hing aan een boom
in een prachtig mooi land
en toen kwam er zo'n oom
met zijn stevige hand


ik viel in een bak
en voelde me alleen
als een kat in een zak
als een hond zonder been


Toen viel ZIJ
de mooiste banaan
zo dicht bij mij
tegen mij aan


we werden wij
zij en ik
ik en zij
En toen kreeg ik de hik


ik werd zooo krom
en schaamde me diep
ik voelde me dom
Totdat ik RIEP


'Haal me hier uit
ik ben het niet waard
een dom stuk fruit
hoort thuis in de haard'


Toen de oom me zag
greep hij me beet
en zei met lach
'wat is dit voor komeet'


Hij liet me vallen
zomaar op straat
ik hoorde tientallen
heel veel gepraat


'k werd toen opgepakt
als een bandiet
en werd weer verpakt
als een pak friet


Toen kwam ik hier
in deze schaal
zonder plezier
das mijn verhaal...





Geen opmerkingen: